Opinia użytkownika: Klient_hV3n
Dotycząca firmy: Calzado
Treść opinii: NIE POLECAM TEGO SKLEPU. OSTRZEGAM PRZED NIEUCZCIWYM I NIERZETELNYM SPRZEDAWCĄ. Pierwsze i OSTATNIE zakupy w tym sklepie. W sytuacji kiedy z jakiś powodów nie mogą się wywiązać z umowy powinni mnie poinformować i zwrócić pieniądze, a nie zwodzić i wydłużać czas realizacji. Zamówienie złożone w dniu 21. 10.2021. Do dnia dzisiejszego (19.11.2021) nie otrzymałem towaru. Beznadziejny kontakt ze sklepem, tylko e-mail. Odpowiedzi na zapytanie o status zamówienia z dnia 30.10.2021. cytat: Jak sprawdziłem, zamówienie jest jeszcze w realizacji, wkrótce poinformujemy na email o zmianie statusu, przepraszam najmocniej za to opóźnienie. Czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu do około 10 dni. W przypadku pytań proszę pisać na email, pozostaję do dyspozycji. następna odpowiedź z 8 listopada. cytat: Jak sprawdziłam, przesyłka jest jeszcze w realizacji i zostanie wysłana najpewniej do końca tygodnia, przepraszam najmocniej za to opóźnienie. Będziemy informowali o statusie zamówienia na email. W przypadku pytań pozostaję do dyspozycji. odpowiedź z 12.11.2021. cytat: Jak sprawdziłam, przesyłka jest jeszcze w realizacji i zostanie wysłana najpewniej z początkiem następnego tygodnia, przepraszam najmocniej za to opóźnienie. Będziemy informowali o statusie zamówienia na email. W przypadku pytań pozostaję do dyspozycji. Na następne moje pytania sklep już nie odpowiada. Brak kontaktu tel. pod nr +48570619818 włączona poczta /automat. W dniu dzisiejszym złożyłem wniosek o odstąpienie od umowy i zwrot kosztów zakupu. Pierwszy raz spotykam się z taką nierzetelnością i arogancją Sprzedawcy. Niebawem okaże się kiedy otrzymam zwrot pieniędzy. W razie problemów podejmę wszystkie kroki prawne w celu ich odzyskania.