Opinia użytkownika: Klient_VMRb
Dotycząca firmy: Multimedia Polska
Treść opinii: Moja sprawa dot. zaginionego dekodera została po prawie 4 i pół miesiąca pozytywnie załatwiona przez Panią (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO), praktycznie od ręki i w jednym dniu. Od lipca dzwoniłam po ok 2 razy w miesiącu, dopytując dlaczego z paczki, w której wysłałam dekoder i 3 karty do telewizorów, zaginął sam dekoder, a karty były odnotowane, że dotarły. Składałam trzy razy reklamacje - zgłoszenia i nikt nie raczył nawet oddzwonić nawet do mnie, dostałam nawet notę obciążeniową za dekoder i informację, że jeżeli nie zapłacę zostanę wpisana do Krajowego Rejestru Długów, co mnie to już przerosło. Dopiero kontakt z Panią i wyjaśnienie sprawy do końca uspokoiły mnie. Jeszcze raz serdeczne podziękowania dla Pani. Pozdrawiam.