Opinia użytkownika: Klient_5viG
Dotycząca firmy: Vectra
Treść opinii: JAK MASZ WYBÓR OMIJAJ TĄ FIRMĘ. U mnie awaria internetu zgłoszona 2.11, umówiony serwisant nie przyszedł. Kolejna umówiona wizyta i znów nikt się nie pojawił. Teraz jestem umówiony na trzecią wizytę na piątek (czas czekania na serwisanta to 3-5 dni). Jeżeli się łaskawie ktoś w końcu pojawi, to wydzie 18 DNI ZANIM VECTRA ZROBI COKOLWIEK żeby rozpocząć eliminowanie awarii. Po drodze już przynajmniej 10 razy dzwoniłem, żeby ruszyć sprawę, za każdym razem jestem zbywany bez żadnej informacji co się dzieje, każą tylko czekać na serwisanta. Po złożeniu reklamacji poza zwrotem za abonament za czas awarii Vectra łaskawie obdarowała mnie rekompensatą w wysokości UWAGA 5 zł, na tyle wyceniono niedogodność 3 tygodni awarii, przynajmniej 4 godzin spędzonych na infolinii i dwóch umówionych wizyt serwisowych, które się nie odbyły. Poprzednia większa awaria około rok temu, wtedy serwisant przyszedł szybciej, ale sama awaria usuwana była przez miesiąc (zobaczymy czy teraz nie pobiją takiego rekordu). Po drodze było jeszcze kilka krótszych awarii.