Opinia użytkownika: Klient_BRkK
Dotycząca firmy: Uber Eats
Treść opinii: Uczucia co do Uber Eats mam bardzo mieszane, z czego część winy ponoszą sami dostawcy, a część także i restauracje, z których zamawiam. Od strony samej dostawy, to często czeka się na zamówienie bardzo długo i to nie dlatego, że jedzenie musi był długo przygotowywane. Bardzo często widzę, że moje jedzenie jest wiezione 4 kilometry przez dostawcę, który porusza się na najzwyklejszym rowerze. Przez to dotarcie zajmuje mu bardzo długo, a jedzenie najczęściej jest już zimne. Jednocześnie bardzo często są mylone zamówienia, ale to już wina restauracji, co jednak osłabia zaufanie także do samej usługi Uber Eats. Nieraz zdarzało się, że zamawiałem jedną pizzę, a dostawałem zupełnie inną, przy czym na pudełku znajdowały się moje dane, więc nie zostało mi wydane zamówienie kogoś innego. Ewidentnie to restauracje ponoszą tu winę, nie przywiązując uwagi do tego, jakie zamówienie dla kogo pakują. Do plusów należy z pewnością szeroki wybór restauracji i lokalów gastronomicznych, z których można zamawiać jedzenie, a także bardzo częste promocje. W stacjonarnych lokalach nie ma aż tylu obniżek, a w aplikacji każdego miesiąca dostają kupony itp.