Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_90g4

Dotycząca firmy: Piekarnia Oskroba

Treść opinii: Szanowni Państwo, Jestem stałym klientem sklepu NETTO oraz Waszej piekarni. Cenie sobie dobre produkty i za takie uważam Wasze pieczywo. Z przykrością jednak stwierdzam, że Pani (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) z waszego stoiska, wpływa wyjątkowo niekorzystnie na Wasz wizerunek. Nadmienię również, że jedynie ta Pani jest niemiła opryskliwa i odmawia podstawowej obsługi tj. pokrojenie pieczywa, twierdząc przy tym, że ma takie wytyczne od przełożonych. Zazwyczaj trafiam na inną ekspedientkę i nie ma żadnego problemu z krojeniem chleba.. Byłby może nawet zrozumiał gdyby były jakiekolwiek podstawy do odmowy takiej podstawowej obsługi ale jak wspomniałem jedynie ta Pani, ma z tym problem. Nie pierwszy raz z resztą. Pani odmówiła mi również dodatkowej torebki na bułkę, która w połowie wystawała i nie bardzo miałem ją jak schować z innymi produktami do torby. Pani twierdziła przy tym, że torebki ma reglamentowane i wyliczone a każda z nich to jedna do jednej bułki i nie interesuje ją to, że bułka w niej się nie zmieści. Dlatego też bardzo proszę o informację, czy to rzeczywiście Państwa kadra kierownicza wydaje takie dyspozycje? Czy po prostu ta Pani robi co uważa za wygodne dla siebie. Dodam, że tego typu obsługa nie zdarzyła mi się w żadnej innej piekarni OSKROBA oraz innych marek, które nie wymienię. Z góry dziękuję za odpowiedź. Pani " obsługiwała" klientów w godz. 17-18 godz dnia 10.11.2021 stoisko NETTO Pruszków.