Opinia użytkownika: Klient_ULrZ
Dotycząca firmy: FedEx
Treść opinii: To najgorsza firma kurierska na rynku! Status przesyłki pojawił się na stronie FedEx DOPIERO rano w dniu doręczenia. Bardzo bezczelny konsultant na infolinii twierdzi, że błędnie wpisywałem numer, a status był widoczny już dawno. Na jakiej podstawie tak twierdzisz!?! Druga sprawa to zupełny, ale to ZUPEŁNY brak możliwości kontaktu z kurierem! Kurier ma TYLKO prywatna komórkę i to on decyduje czy skontaktować się z odbiorca, czy nie. Brak możliwości proszenia o kontakt telefoniczny od kuriera. Dostajesz SMS że dziś przyjdzie do Ciebie kurier; w domyśle siedź na tyłku i czekaj na wielmożnego pana kuriera cały dzień. Jak Cię kurier nie zastanie, wystawi "awizo", ale to awizo to nie prawdziwe AWIZO, to tylko informacja w INTERNECIE. Jak mu się będzie chciało przyjdzie do Ciebie Jutro, albo za 2 dni w godzinach dowolnych, o których Ty się możesz dowiedzieć TYLKO u konsultanta. Dobrze Wam radzę nie miejcie NIC wspólnego z tą Najgorszą na polskim rynku żenującą foremką. Jeśli jesteście sklepem internetowym, to jakość usług FedEx obniża jakość waszej firmy i naraża Waszych klientów na przykrości. Jeśli jesteście kupującym wybierzcie inną formę dostawy, albo kupujcie w sklepie, który współpracuje z PORZĄDNYMI firmami. Jeśli prywatnie wysyłacie paczkę nie róbcie przykrości jej odbiorcy, nie narażajcie go na kontakty z prymitywami! Chodziło o doręczenie paczki z aluminiowymi felgami do samochodu za zaliczeniem. Dwie duże paki ważące razem ponad 30 kg dodatkowo rozliczenie finansowe z kurierem za 4 alufelgi. Zalety BRAK! Wady Słabe i źle funkcjonujące monitorowanie przesyłek. Brak podanych godzin doręczenia, choćby przybliżonych. Brak możliwości kontaktu z kurierem doręczającym paczkę. Arogancka obsługa na infolinii. (opinia zmoderowana z uwagi na treść)