Opinia użytkownika: Klient_sn9A
Dotycząca firmy: RTV EURO AGD
Treść opinii: Zamówiłam przez internet ekspres z odbiorem w sklepie chciałam zwrócić. Przez pracownika innej placówki zostałam poinformowana, że jest taka możliwość. Po przedstawieniu sytuacji w sklepie usłyszałam od jednej z pracownic, że nie ma takiej opcji. Odezwał się ktoś inny z personelu, że jednak można. Sprawa miała być rozwiązana następnego dnia, miały czekać na mnie dokumenty do podpisania tylko. Po przyjściu na miejsce okazało się, że pracownika, który się tym zajmował nie ma, że nic nie jest załatwione w tym temacie i spędziłam w sklepie kolejne godziny w celu rozwiązania problemu. Ostatecznie się udało. Natomiast kierowniczka sklepu komentowała na głos do innego klienta, że zamawia się coś przez internet, a później problem trzeba na miejscu rozwiązać. Takie zachowanie kierownika sklepu jest niedopuszczalne.