Opinia użytkownika: Klient_U7dN
Dotycząca firmy: Orsay
Treść opinii: Niemiła i niekompetentna obsługa: w poniedziałek 26.10 .2021 , godzina 18.30-18.45 . Sprzedawczyni : 1. Nie wiedziała, że punkt świadczy usługi krawieckie 2. Nie wiedziała jak obsłużyć odbiór skróconych , zakupionych w tym punkcie spodni . ( konsultacje z innym pracownikiem na miejscu i telefonicznie - co zasadniczo wydłużyło obsługę. 3. Niewiedzę zastąpiła nieuprzejmością. 4. Na protest mój na takie zachowanie zareagowała arogancją- i brakiem konfuzji a i brakiem przeprosin ( choćby za niewiedzę) . Było to dla mnie niemałym zaskoczeniem , bo wcześniejszy kontakt z obsługą sklepu ( inne osoby) w tym miejscu był bez zarzutu , serdeczny i profesjonalny . Nie mam ochoty robić zakupów w tym miejscu ponownie .