Opinia użytkownika: Klient_S5RP
Dotycząca firmy: Black Red White
Treść opinii: W styczniu br. kupiłam kilka "obrazów" w BRW, jednak po kilku dniach poszłam po rozum do głowy i je oddałam. Przy kasie, dokonując zwrotu okazało się, że nie otrzymam pieniędzy, a jedynie "kartę podarunkową". Gdy oświadczyłam pracownikowi, że nikt mnie nie poinformował o problemach ze zwrotem, usłyszałam cytuję "a pytała pani?". Zatem pokornie przyjęłam kartę podarunkową z moimi pieniędzmi na koncie i opuściłam sklep. Wracałam tam kilkukrotnie jednak na nic nie mogłam się zdecydować. W ubiegłą sobotę postanowiłam zamknąć sprawę i zrealizować swoją kartę podarunkową. A tu pech, karta zniknęła. Zatem udałam się do sklepu po duplikat, miałam na szczęście paragon. A tu cios, a mianowicie poinformowano mnie, że karta straciła ważność. Nie, to nie żart. W związku z tym, że nie zrealizowałam jej w ciągu 6 miesięcy BRW ukarało mnie w taki sposób, że dokonało ostatecznego zaboru moich pieniędzy w kwocie prawie 400zł, na swoją rzecz!. Oczywiście napisałam do nich pismo i nie spocznę, aż nie dostanę swoich pieniędzy. Jednak was ostrzegam!!!. W tym sklepie bardzo źle traktuje się klientów. Ja czuję się OSZUKANA i OKRADZIONA.