Opinia użytkownika: Klient_IL0K
Dotycząca firmy: Lewiatan
Treść opinii: Okropna obsługa 26.10.2021 robiłam zakupy w placówce Lewiatan w Wodzisławiu przy ulicy 26 Marca 94. Za ladą chłodnicza młoda dziewczyna, która na moja prośbę o podanie konkretnego wybranego przeze mnie kawałka karczku podaje mi inny tłusty i poprzerastany ścięgnami kawałek z komentarzem, ze "ten jest taki sam". Ja jednak upieram się żeby podała mi wskazany przeze mne kawałek na co obsługa wznosi oczy do niebios, podaje mi wreszcie kawałek o który wcześniej prosiłam i dalej komentuje, ze to jest taki sam karczek jak ten , który koniecznie chciała mi sprzedać. Ja jednak upieram się nadal żeby ze wskazanego przeze mnie kawałka udziela mi polowe. Na to obsługa prosi swoja koleżankę żeby mnie obsłużyła bo udaje ze nie wie o co mi chodzi. Wiec podchodzi kolejna obsługa i dyskusja zaczyna się od nowa. już teraz z zarzutami w moim kierunku ze jestem niegrzeczna. Wobec tego rezygnuje z zakupu i wychodzę ze sklepu a obie Panie wykrzykują za mną do końca podnosząc temat mojej grzeczności. Podsumowując; OBSLUGA- KOSZMAR. Na marginesie dodam, ze obie sprzedawczynie były tak młode, jakby ledwie skończyły szkołę. Każda ubrana dowolnie bez obowiązujących w sieci fartuchów. Az strach pomyśleć ze takie osoby będą pracowały w branży obsługowej do emerytury a klienci sklepu będą zdani na ich łaskę bądź niełaskę. Myślę, ze musicie Państwo poprawić proces rekrutacji i na wstępnym etapie eliminować takich pseudo pracowników bo będziecie tracić Klientów.