Opinia użytkownika: Klient_7vXL
Dotycząca firmy: Black Red White
Treść opinii: 7.10 zamówiłam stół z odbiorem w salonie. Przewidywany czas realizacji 11 dni roboczych, według maila z potwierdzeniem - na 22.10. 22.10 zero informacji ze strony sklepu ani o możliwości odbioru zamówienia, ani o opóźnieniu. Konsultant na infolinii w nieco opryskliwy sposób poinformował, że przewidywany czas realizacji to tylko sugestia i może ulec zmianie. Na pytanie, dlaczego nie informują o opóźnieniu i zmianie terminu realizacji, dowiedziałam się, że przecież nie mają żadnego opóźnienia, bo towar został już dostarczony na magazyn salonu. Dlaczego w takim razie nie mogę go odebrać? Bo nie jest rozpakowany z palety zbiorczej. Jak długo może trwać rozpakowanie? Nie wiadomo. Poziom obsługi i kontaktu z klientem jest naprawdę żenujący. Na temat terminu realizacji nawet się nie wypowiadam, bo skoro to tylko sugestia, to po co w ogóle umieszczać ją na stronie produktu i w mailu potwierdzającym zamówienie? Lepiej od razu napisać: "Jak będzie, to będzie". 26.10 wieści na temat zamówienia ciągle brak.