Opinia użytkownika: Klient_R6oM
Dotycząca firmy: InPost
Treść opinii: Totalna porażka. Chyba najgorsza firma ,jeśli chodzi o kontakt i stosunek do klienta. Paczka zaginęła podobno kurier włożył do skrytki innej osoby.Na infolinii przez 10 dni opowiadają głupoty, raz ze paczka będzie w paczkomacie,innym razem że kurier odbierze od osoby u której się pomyłkowo znalazła i dostarczy do paczkomatu następnie żeby złożyć reklamację. Reklamacja złożona, po miesiącu odpowiedź, że należy dostarczyć skany oraz inne dokumenty,co powoduje dalszą stratę czasu i nerwy. Widać należy udowodnić ze nie jest się złodziejem ! Brak elementarnego słowa PRZEPRASZAM, stosunek do klienta poniżej wszelkich norm. Dobrze ,że wartość paczki była niezbyt wysoka / 60 zł/ , więc może przeznaczą tę kwotę na doszkolenie pracowników w komunikacji międzyludzkiej.