Opinia użytkownika: Klient_s6b8
Dotycząca firmy: OBI
Treść opinii: Uważajcie na parking! OBI utworzyło nową formę zarobkowania (chyba dla spadających obrotów z powodu odchodzenia klientów w wyniku braku obsługi na jakimkolwiek poziomie): parkingowy czatuje na tych, którzy postanowili zarejestrować parkowanie w sklepie, a nie w parkomacie (forma preferowana przez OBI).Te 15 sekund dojścia do urządzenia rejestrującego parkowanie w sklepie jest wykorzystywane przez parkingowego do wystawienia wezwania do zapłaty kary w wysokości 100zł! Wchodzicie do sklepu, rejestrujecie parkowania, a tam... czeka wezwanie do zapłaty zatknięte za wycieraczkę! Przez owe 15 sekund parkowanie było niezarejestrowane i to wystarcza, aby OBI przyjęło prowizję od firmy, której zleciło nadzorowanie parkingu. W sklepie (dosyć nieuprzejmie) pracownica informuje (oczywiście musicie sobie ją znaleźć) że to nie jest sprawa sklepu, bo parking to nie ich teren. A guzik prawda. Sprawdziłem w katastrze: działka OBI obejmuje grunt pod sklepem i pod parkingiem. Hej, nie ma przymusu kupowania w nieetycznych firmach, z czego skwapliwie skorzystam bo mam wybór na szczęście.