Opinia użytkownika: Klient_dsZe
Dotycząca firmy: MiastoMebli.pl
Treść opinii: Wielkie rozczarowanie. Na towar czekaliśmy ponad 42 dni (i tak naprawdę czekali byśmy jeszcze dużej gdyby nie firma transportowa, która przyspieszyła proces dostarczenia). I po długim oczekiwaniu nie otrzymaliśmy produktu w całości (,, zapomniano o jednej paczce,,..Na dzień przywiezienia towaru byłzamówiony człowiek od montażu, który przyjechał z innego miasta i...nie mógł nic zrobić przy tylu brakujących elementach:(.Przez pomyłkę musieliśmy ponieść dodatkowe koszty. A Pan z obsługi próbował odpowiedzialność zrzucić na firmę transportową (firma transportowa pokazała dokument,ze z ich strony nie doszło do pomyłki)I zamiast elegancko zrekompensować klienta to pan z obsługi napisał,, otrzyma Pani 5procent rabatu przy kolejnych zakupach. A tak naprawdę wystarczyło zadzwonić i powiedzieć o pomyłce. Obsługa jednak zadzwoniła o godzinie 12:00 do firmy transportowej nie do nas. Dopiero o godz. 17:00 firma transportowa się skontaktowała ze mną i było już po nie udanej próbie montażowej. A na deser towar niestety w wielu miejscach był pozacierany i delikatnie ukruszony:(. I że strony sklepu jest oddanie nowych płyt . W rezultacie nowy montaż!. Zaproponował, że kupię okleine a sklep weźmie tylko odpowiedzialność za nasze dodatkowe koszty. NIE Polecam!!! Towar nie był Wart tej ceny i takiej relacji z obsługą