Opinia użytkownika: Klient_E1pX
Dotycząca firmy: Drevny Kocur
Treść opinii: Restauracja położona w Centrum Wrocławia w atrakcyjnej okolicy hotelu oraz kasyna. Brak parkingu. Po wejściu do restauracji zostałem natychmiast zauważony i podszedł do mnie Menadżer sali. Niestety pomimo mojej wcześniejszej rezerwacji telefonicznej brak zarezerwowanego stolika na umówioną godzinę. Menadżer szybko rozwiązał problem i umiejscowił mnie zgodnie z moimi oczekiwaniami. W restauracji zapach pysznego jedzenia. W środku czysto i schludnie. Na ścianach wisiały telebimy, na których wyświetlano mecz. Po około 3 minutach pojawił się Kelner, który przedstawił się (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) i bardzo miło nas przywitał: "Dzień dobry. Będę dzisiaj Pana obsługiwał". Kelner bardzo dobrze znał kartę dań i ze szczegółami odpowiedział na pytania dotyczące poszczególnych potraw. Dodatkowo polecał przystawki, które jego zdaniem pasują do wybranych dań. Zamówienie spisał na kartce, uśmiechnął się i po około 4 minutach dostarczył mi zamawiane napoje, sztućce oraz poczęstunek od restauracji. Kelner był schludnie ubrany, jego wygląd zewnętrzny nie budził zastrzeżeń. Zamówione jedzenie dotarło do stolika po około 25 minutach. Przy podaniu talerza powiedział "Życzę Panu smacznego" Przyrządzona potrawa była smaczna oraz apetycznie skomponowana. Po zjedzeniu posiłku Kelner podszedł do mnie i zapytał "Smakowało Panu?" Poprosiłem Kelnera o rachunek, który został dostarczony ekspresowo. Po uiszczeniu płatności, Kelner podziękował i zaprosił ponownie słowami "Bardzo Panu dziękuję i zapraszamy ponownie"