Opinia użytkownika: Klient_3SfA
Dotycząca firmy: Kaufland
Treść opinii: Dawno nie robiłem w tej placówce zakupów... niestety coś mnie podkusiło, aby podejść tam w niedzielę. Jak na "placówkę pocztową" mały ruch... widocznie nie wbiłem się w czasy operacyjne... twarze te same sprzed lat. Do meritum: jakość obsługi tej firmy odczułem przy kasach samoobsługowych; 8 minut oczekiwania na zatwierdzenie przez pracownika to jakaś pomyłka. Dokonała tego Pani z tradycyjnej kasy po obsłużeniu klientów, czyli żadna wygoda czy oszczędność czasu. Przy okazji pozdrawiam Panią(pracownika) "kręcącą się" w pobliżu na zasadzie pojawiam się i znikam... Proszę się nie bać: jak coś nad kasą miga na czerwono to warto podejść(rzekłbym, że nawet trzeba) i pomóc. Warto również zadbać o czystość na działach z chłodniami, ale czystość to problem większości tego typu placówek. Pozostaje mi życzyć powodzenie w szczycie paczkowym:)