Opinia użytkownika: Klient_yQie
Dotycząca firmy: eventim.pl
Treść opinii: Koncert został odwołany, bilet na koncert kupiony z karnetu. Karnety za 517zł! Kupiliśmy bilety na 3 koncerty. Ostatni koncert najpierw został przeniesiony na koniec sierpnia, na 3dni przed koncertem-odwołany. W mailu informacja, ze pieniądze za bilety zostaną zwrócone w ciągu 7dni. Nagle okazało się, ze nie oddadzą pieniędzy za bilety kupione za karnet, bo „mogliśmy wybrać inny koncert”. Serio? Wybraliśmy ten, kupiliśmy karnety tylko dlatego, bo dawały możliwość kupna biletów na 3 koncerty na których nam zależało troszkę taniej. Nie było informacji w regulaminie, ze nie zwracają pieniędzy za odwołane koncerty w ramach karnetów. Dwa bilety na ten koncert wyniosły nas 150zł, które eventim nie chce oddać mimo, że umowa zawarta z nimi w czasie kupna karnetów i biletów nie została spełniona z ich strony! Każdą osobę, która nie dostała zwrotu za bilety za odwołany koncert proszę o kontakt. Mój mail a.k.ciesielka@gmail.com