Opinia użytkownika: niezalogowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Biedronka
Treść opinii: Sklepy Biedronka nie chcą przyjmować zwrotów towarów wymagających przechowywania w niskiej temperaturze. Po odejściu od kasy chciałam/łem dokonać zamiany produktu lub zwrotu po odejściu od kasy. Pracownik twierdził ze jest przerywany ciąg chłodniczy i nie dokonano zamiany towaru. Chciałem/łam zwrócić uwagę na fakt ze produkty wykładane przez pracowników do chłodni tez mogą mieć przerwany ciąg chłodniczy o czym klient może nie wiedzieć. Chcę/łam powiedzieć że widziałem/łam jak towar chłodniczy leżał po za chłodnia w wózku i czekał na wykładanie do chłodni. Robiąc zakupy towar cały czas czekał na pracownika w wózku. Taki towar częściowo rozmrożony i ponownie zamrożony może stanowić zagrożenie mikrobiologiczne. Sieć sklepów Biedronka nie przestrzega praw konsumenta i norm HACCP. Zakupy wykonano w jednym z sklepów w mieście Gliwice