Opinia użytkownika: Klient_1IQx
Dotycząca firmy: DPD Polska
Treść opinii: NIE POLECAM!!! Przesylka dotarla uszkodzona z winy dpd ale firma nie chciala uznac reklamacji bo nie mialam dowodow w ktorym momencie i w jakich okolicznosciach w transporcie doszlo do uszkodzenia. (Tak jakbym caly czas siedziala kolo paczki i czekala az sie zepsuje zeby wszystko udokumentowac. Chyba wlasnie po to ja wysylam firma zeby sie tym zajela i zadbala by nic sie nie stalo.)Kolejnym argumentem byl brak zdjec jak paczka byla spakowana przed wyslaniem jej, mimo ze nigdzie nie ma informacje, ze takiepowinno sie zrobic.Kolejny argument to zlozenie reklamacji 1 dzien po otrzymaniu paczki, a nie zgloszenie tego odrazu kurierowi. Paczka zostala odebrana przez sasiada dlatego tez reklamacja zostala zlozona dzien po. W koncu po 5 miesiacach reklamacja zostala uwzgledniona. Przez te 5 miesiecy wyslalam kilka odwolan, dopiero ostatnie napisane przez profesjonaliste zostalo uwzglednione. Po tym jak zapytalam rozniej o zwrot kosztow za zle wykonana usluge czyli poprostu przesylke pan poinformowal mnie, ze mam zglosic sie w tej sprawie do nadawcy. Tak jakby to nadawca transportowal ta paczke. Bardzo niemila obsluga, odpowiadala na maile bardzo opryskliwie i bez szacunku do klienta. Ewidentnie ktos tam siedzi za kare. NIE POLECAM i juz na pewno nie skorzystam z Panstwa uslug.