Opinia użytkownika: Klient_WBXt
Dotycząca firmy: LIDL
Treść opinii: Kilka dni temu w godzinach wieczornych byłem w dużym sklepie spożywczo-przemysłowym znanej sieci handlowej. W przedsionku gdzie zazwyczaj są kosze do mniejszych zakupów tym razem nie było ani jednego. Stojący tam automat do spryskania dłoni płynem do dezynfekcji mimo trzymania dłoni przez kilkanaście sekund nie zadziałał. Po wejściu do sklepu moim głównym celem było kupno jabłek po promocyjnej cenie wymienionych w gazetce. W skrzyni z jabłkami z promocji towaru było bardzo mało. Jabłka były pogniecione a niektóre nawet nadgnite. Z zakupu takich jabłek zrezygnowałem. Na pozostałych półach z owocami było podobnie. Przeszedłem dalej w głąb sklepu chcąc przyjrzeć się innym towarom. Moją uwagę zwrócił komplet akcesoriów do obróbki drewna ( frezy i wiertła ) opisane ma " cenówkach " jako komplet narzędzi 5 lub 7 elementów. Na " cenówkach" widniała cena 16,99 PLN. Ponieważ w pojemniku z tymi akcesoriami były też komplety z 4, 6 czy 9 elementami postanowiłem sprawdzić czy wystawiona cena jest prawdziwa. Na czytniku cen wyświetliła się cena 24.99. Zapytałem napotkanego pracownika która cena jest prawdziwa dla kompletu który ma 5 elementów. Odpowiedź z jej strony informowała mnie że ważna jest cena z czytnika. Aby wyjaśnić sprawę poprosiłem o spotkanie z kierownikiem lub osobą decyzyjną. W odpowiedzi usłyszałem że nikogo takiego nie ma bo mieli poranną zmianę. Z tego zakupu także zrezygnowałem. W tym dniu zakupów w tym sklepie nie zrobiłem.