Opinia użytkownika: Klient_LZ1b
Dotycząca firmy: Biedronka
Treść opinii: Podczas mojej ostatniej wizyty, przy wejściu panował porządek, jednak nie było dostępnych koszyków, trzeba było ich szukać przy kasach. W dziale z warzywami i owocami, był porządek, dostępne były torebki do zapakowania kupowanych warzyw/owoców. W lodówkach panował porządek, jednak pośrodku alejek stały palety z nierozpakowanym towarem co utrudniało przejście z koszykiem trzeba było się cofać i obchodzić alejkę z drugiej strony. Zapytana przeze mnie pracownica o to gdzie mogę znaleźć kaszę manną, nie spojrzała nawet na mnie mówiąc pod nosem numer alejki. Do kasy kolejka była bardzo długa, kobieta pracująca na tym stanowisku byłą bardzo nieuprzejma, nie odpowiadała nikomu 'dzień dobry', na pytania odburkiwała, albo udawała że nie słyszy. Na regałach z towarem panował porządek, pieczywo było dostępne w szerokim wachlarzu.