Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: niezalogowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: KOMFORT

Treść opinii: Szczerze odradzam zakupy w tym sklepie. To jeden wielki dysKomfort. Zamówienie złożyłem w sierpniu 2019, a sprawa zakończyła się w lipcu 2020. Ekipa monterska bardzo profesjonalna. Wszystko zrobili szybko i fachowo. Panele przyjechały właściwe i zostały szybko zmontowane. I to jedyne plusy. Pan, który przyjechał na pomiary wybrał sobie drzwi po swojemu. Ja chciałem lewe, według niego lepiej pasują prawe. I mimo tego, że zaznaczałem, że chcę lewe, wpisał po swojemu. Efekt? Drzwi przyjechały prawe zamiast lewych. Na dodatek za niskie. Reklamacja. Sprawa trafiła do pani kierownik sklepu koło Magnolii. Usłyszałem, że właściwe drzwi dostanę za dwa tygodnie a pomylił się producent. Po dwóch miesiącach dalej drzwi nie miałem, a nowe zamówienie u producenta nawet nie zostało złożone. I gdyby nie monter, od którego dostałem kontakt do jakiegoś dyrektora do spraw klientów, to pewnie dalej bym się bujał. Napisałem też ponaglenie z groźbą oddania sprawy do sądu. Drzwi dostałem po kolejnych dwóch miesiącach (czyli 3 miesiące po terminie). Ale znów były niezgodne z zamówieniem. Oczywiście ten pan próbował mnie przekonać, że to ja zmieniłem zdanie i oni są tak wspaniali, że wezmą koszty na siebie i zamówią mi nowe drzwi. Zażądałem również zwrotu części kosztów zamówienia. I tę część kosztów odzyskałem (nie tyle co chciałem). Jednak ponownie okazało się to problemem. Na zrobienie przelewu ze strony sklepu czekałem 2 miesiące. W międzyczasie interweniowałem u dyrektora regionalnego i chyba tylko dlatego te pieniądze udało mi się odzyskać. Dopiero w lipcu sprawa została zakończona i mogę o tym zajściu zapomnieć. Wnioski. Nigdy więcej tam nie wrócę i nikomu nie polecam. Niekompetencja, bezczelność, ignorowanie klienta od zwykłego pracownika do dyrektorów (którzy pomogli mi, jednak po długiej walce).