Opinia użytkownika: Klient_Ri2x
Dotycząca firmy: Poczta Polska
Treść opinii: To jedno z najgorszych miejsc pod względem obsługi klienta i jakości usług. Wystrój placowek, obsługa, system informatyczny jest niedostosowany do dziejszych czasów. Wiele możnaby poprawić w szybkości odbioru przesyłek. Niestety, w Poczcie Polskiej w godzinach największego ruchu można zmarnować wiele czasu na czekanie w kolejce na coś, co inne firmy potrafiły rozwiązać wprowadzając nowe technologie i nastawienie na zadowolenie klienta. Mimo prób Poczty Polskiej w informatyzacji i wprowadzeniu na przykład podpisu elektronicznego przy odbiorze paczki, trzeba umieszczać drugi taki sam podpis długopisem na kartce, co tylko wydłuża czas obsługi. Obsługa potrafi być naprawde niemiła, można poczuć się jak petent, w złym znaczeniu tego słowa. Jednak największą winę za taki stan ponoszą ludzie, którzy zarządzają tą spółką.