Opinia użytkownika: Klient_QwJ1
Dotycząca firmy: Apteka Gemini
Treść opinii: Jakość obsługi farmaceutki, z którą miałam doczynienie nie była najlepsza. Pani była wyjątkowo nieuprzejma, na zapytanie o lek odrazu stwierdziła, że nie ma go na stanie. Po zapytaniu czy mogłaby sprawdzić w jakiej innej aptece Gemini jest odpowiedziała "Jeśli Pani nalega" z takim wyrazem na twarzy jakby pracowała tam za karę. Okazało się jednak, że lek jest u nich dostępny, poprosiłam o dwa opakowania. Pani poszła w stronę zaplecza, po drodze spotkała inną farmaceutkę i stanęły sobie poplotkować na temat jakiegoś klienta na moich oczach. Jak już wróciła z tabletkami po dobrych prawie 10 minutach – omijając fakt, że wróciła z jednym opakowaniem przyszła z kubkiem kawy w ręce. Gdy spytałam o drugie opakowanie, o które poprosiłam Pani stwierdziła, że o nim zapomniała ale, że jeśli nalegam wróci się po drugie opakowanie. Poprosiłam Panią o kierownika/kierowniczkę i złożyłam jej zażalenie na temat jakości obsługi klienta danej farmaceutki.