Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_SLXa

Dotycząca firmy: Żabka

Treść opinii: W dniu 30.09.2021 byłam w sklepie Żabka w Sosnowcu, przy ul. Kościelnej 48. Sklep Żabka Z2118. Weszłam do sklepu o godzinie 18: 28. Czystość w sklepie oceniam bardzo dobrze. Miałam problem, aby odnaleźć cenę artykułu, który mnie interesował (batonik firmy Plant Hunter orzechowy). Cena była umieszczona trochę dalej niż artykuł na półce (umieszczenie w lodówce). Przede mną nie było innych osób w kolejce. Nie byłam zdecydowana, jaki produkt kupić, podeszłam do kasy właściwie po to, aby coś wybrać, długo się zastanawiałam. Będąc przy kasie wybrałam przeceniony batonik Princessa Dark za 1,70 PLN. Pani się nie przywitała, jedynie zapytała, czy w czymś pomóc. Maseczka była zsunięta, na wysokości brody. Pomiędzy panią kasjerką a mną, był Plexiglas. Tuż przed przyłożeniem karty płatniczej do terminala, pani kasjerka zapytała czy mam aplikację Żabki. Po zapłaceniu nie było pytania, czy chcę potwierdzenie z terminala, paragon został położony na ladzie. Na koniec usłyszałam "Dziękuję do widzenia". Transakcja o godzinie 18:34.