Opinia użytkownika: Klient_3zFw
Dotycząca firmy: DPD Polska
Treść opinii: Zdecydowanie nie polecam tej firmy kurierskiej. Każde kolejne korzystanie z ich usług okazuje się być gorsze od poprzedniego. Informacja o doręczeniu paczki z dniu, w którym późnym wieczorem podczas kontaktu telefonicznego z kurierem oświadcza on, że paczka nie zmieściła mu się do samochodu więc nie była dziś w doręczeniu. No super tylko zarówno powiadomienia sms jak i otrzymany mail sugerowały coś innego w związku z czym cały dzień ułożyliśmy sobie z mężem tak, żeby móc odebrać paczkę. Mimo że paczka nie była w doręczeniu system DPD uznał próbę doręczenia za nieudaną z powodu "braku obecności odbiorcy". Kontakt telefoniczny z infolinią kolejnego dnia nie dał zupełnie nic, jak zostaliśmy poinformowani została jedna próba doręczenia i skoro tak widnieje w systemie to nic się nie da zrobić. Zero pomocy ani zrozumienia mimo, że to ich błąd a nie nasze zaniedbanie. Bajzel i brak szacunku dla czasu drugiego człowieka. Zdecydowanie odradzamy jakąkolwiek współpracę.