Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_Hmar

Dotycząca firmy: KOMFORT

Treść opinii: Zdecydowanie nie polecam, zakupiłam dywan w sklepie internetowym, po rozłożeniu okazało się, że wystają z niego nitki, więc go zapakowałam i zadzwoniłam na infolinię gdzie kazali mi założyć reklamację. Więc w pierwszy dzień roboczy zawiozłam go do sklepu i wypełniłam formularz reklamacyjny. Chciałam zaznaczyć, że chciałam odstąpić od umowy ale mi odradzono. Po dwóch dniach otrzymałam informację na e-mail, że reklamacja nie została uwzględniona, że powinnam sobie co jakiś czas przycinać te nitki nożyczkami gdyż włosie dywanu jest delikatne i może wychodzić więc trzeba więc trzeba je przycinać. Zadzwoniłam na infolinię i pani poinformowała mnie żebym założyła odstąpienie od umowy, co też uczyniłam. Minęło 3 tygodnie i zero odpowiedzi, zero zwrotu pieniędzy na konto. (numer zwrotu mają 2 tygodnie) to jest lekceważenie klienta.