Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Bistro Bravo
Treść opinii: Jedzenie, obecny anturaż restauracji świetnie. Z tego punktu widzenia warto odwiedzić to miejsce. Niestety klienci kupujący na wynos nie mile widziani co przekłada się na jakość obsługi. Najpierw przy kasie zapytano mnie czy muszę mieć paragon, bo skończyła się rolka w kasie. Młoda załoga totalnie niezorganizowana , potem za swoim zamówieniem i czekałam prawie 1 ha. Pewnie gdybym nie zapytała, czekałabym jeszcze dłużej. Po pytaniu okazuje się, że moje zamówienie na wynos czeka tylko nie miał kto wydać z zaplecza kasy. Jednym słowem kupując na wynos pozbawia się młodzieży napiwku.Informacja dla właścicieli zakupu dokonywałam w niedzielne popołudnie, 26.09.2021 , w godzinach 16,00 do 17,00. Może warto by było coś z tym zrobić ponieważ obsługi nie interesuje,również to że zajmuje jeden ze stolików czekając na siedząco za swoim zamówieniem. To moja pierwsza wizyta po remoncie i zdecydowanie zawiódł czynnik ludzki.