Opinia użytkownika: Klient_uVss
Dotycząca firmy: PSB Mrówka
Treść opinii: Ku przestrodze dla przyszłych klientów - zamawiałam komplet drzwi wśród których do jednej pary drzwi był system przesuwny. Przy montażu okazało się że brakuje szyny w owym systemie. Udaliśmy się do sklepu ale tam pracownik stwierdził, że zamówienie na pewno było wydane kompletne. Obiecał jednak sprawdzić nagranie z kamery po weekendzie. Jednak żeby dokończyć montaż musieliśmy dokupić druga szynę. Po sprawdzeniu nagrania okazało się, że faktycznie nie wydano nam tej szyny, ale mimo to, nie otrzymaliśmy zwrotu kosztów dokupionej szyny (175 zł). Kazano nam czekać aż ustalą kto zawinił i kto ma nam zwrócić pieniądze. Czekam już drugi tydzień.W głowie się nie mieści, że w tych czasach tak można potraktować klienta. Osobiście czuję się okradziona przez sklep Mrówka Gniezno.