Opinia użytkownika: Klient_xKvn
Dotycząca firmy: Hebe
Treść opinii: UWAGA NA zakupy online- produkty widnieją na stronie jako dostępne, a w trakcie realizacji zamówienia, po jego opłaceniu, nagle okazuje się, że ich nie ma. I jak stwierdziła pani z BOK, mają oni 14 dni na zwrot pieniędzy i trzeba czekać. Swoją drogą kontakt z obsługą klienta, to jakaś porażka. Zadzwoniłam w sprawie przyczyny anulowania mojego zamówienia online: zamówiłam produkt, który jest niedostępny. Zaznaczam, że na żadnym etapie zamówienia nie było informacji o braku dostępności produktu, a na stronie widniał jako dostępny. Zrobiłam zakupy, zapłaciłam, o godzinie 21:26 potwierdzono przekazanie zamówienia do realizacji, po czym o 21:55 kolejną informację o jego anulowaniu. Po kontakcie z BOK Hebe pani poinformowała mnie, że tak się dzieje, jak czegoś brakuje. Na moje pytanie, co z pieniędzmi pani stwierdziła, że mają 14 dni na ich zwrot. Na moje stwierdzenie, że jest to niefajne zachowanie, bo na żadnym etapie składania zamówienia nie było mowy o niedostępności produktu i teraz firma będzie przez następne 14 dni obracać moimi pieniędzmi, a ja nie mam ani pieniędzy, ani produktów. Pani w arogancki sposób poinformowała mnie, że skoro kliknęłam zapoznanie się z regulaminem, to tam jest tak napisane i nic się nie da z tym zrobić i się rozłączyła. Ponowny kontakt z BOK, złożenie skargi na ową panią i informacja o tym, że ostrzegę innych, że Hebe ma problemy z dostępnością produktów mimo, że widnieją one na stronie jako dostępne zmieniło diametralnie sposób rozmowy (zaznaczam też, że połączenie odebrała już inna pani). Także tak: nie dość, że macie po głowie, bo wasze zamówienie może być anulowane z winy Hebe, to jeszcze zostaniecie zlekceważeni przez konsultantkę, bo to w sumie wasza wina... (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)