Opinia użytkownika: Klient_jswW
Dotycząca firmy: Etam
Treść opinii: Chciałbym opisać ku przestrodze innym kupującym sytuację która miała miejsce we Wrocławiu w punkcie sprzedaży Etam -galeria Vroclawia. Dokonywałam tam zakupu w dniu 16.09 oraz zwrotu zakupionego towaru 18.09..Kiedy kupowałam bieliznę a był to zakup na prezent dla innej osoby ,kilkukrotnie pytałam ekspedientki o możliwość zwrotu towaru .Otrzymałam od niej informacje ze jest to oczywiście możliwe w terminie 30 dni jeśli produkt nie nosi oczywiście śladów użytkowania.Nie poinformowano mnie jednak ze zwrot pieniędzy zostanie dokonany jedynie na FIRMOWĄ KARTĘ PREZENTOWĄ ważną 12 miesięcy.I właśnie ukrywanie celowe przez obsługę sklepu jak mogę myśleć z perspektywy klienta tak ważnej dla kupującego informacji dało mi poczucie ze zostałam po prostu i zwyczajnie oszukana.Nie jest tajemnicą że pracownice salonów mają premie od obrotu i wykonanych planów sprzedaży wiec zależy im na tym aby sprzedać klientom jak najwiecej towarów .Oczekiwałabym jednak od tak dużej międzynarodowej firmy która chwali się wszem i wobec wysoką jakością obsługi klienta, profesjonalnego szkolenia swoich pracowników pod kontem obsługi klienta,a także rzetelnej informacji w salonach dotyczących nie tylko dostępnych promocji-(liczne i duże banery reklamowe ,duże tablice ,informacje na stojakachitp)ale i przede wszystkim dużej i umieszczonej w widocznym miejscu informacji dla klienta odotyczacej polityki zwrotów firmy.Informacja taka bowiem w salonie znajduje się na małej tabliczce o wielkości Ok 10 cm stojącej w tym salonie boku w mało widocznym dla klienta miejscu oraz jak stwierdziła ekspedientka NA PARAGONIE KTÓRY W JEJ OPINII KUPUJĄCY POWINIEN CZYTAĆ OD GÓRY DO DOŁU.Nie pomyślała jednak ze paragon od sprzedawcy otrzymuje się DOPIERO PO DOKONANIU ZAKUPU a wyczerpującej informacji dotyczącej zwrotu klient oczekuje przed zakupem ponieważ ma ona ogromny wpływ na to co ,ile i za ile kupuje,a nawet czy w ogóle dokona w danym salonie zakupu.Czuje się wiec mocno zniesmaczona ,obsługą w tym salonie ETAM, wręcz oszukana , o gdybym została rzetelnie i uczciwie poinformowana o tym ze moje pieniądze nie zostaną mi zwrócone a przekazane na kartę podarunkową na pewno nie kupiła bym aż tylu rzeczy tylko max 1 szt-zwłaszcza ze kupowałam to na prezent dla bliskiej mi osoby której dokładne wymiary nie są mi znane.Właśnie informacja dotycząca możliwości zwrotu udzieloną mi przez ekspedientkę zachęciła mnie do kupna większej ilości rzeczy.Okazała się jednak zwykłą nieprawdą i w mojej opinii celowo ją zatajono.Wystawiam wiec tej placówce ocenę NIEDOSTATECZNĄ za jakość obsługi klienta,, a wszystkie kupujących przestrzegam przed zakupem w tym salonie.Niech będzie to także nauczką i przestrogą dla wszystkich kupujących ze zanim kupisz to oczekuj od sprzedawcy RZETELNEJ, PRAWDZIWEJ i pełnej informacji dotyczącej polityki zwrotu zakupionego towaru aby uniknąć niemiłych sytuacji.Oczekuje od firmy Etam przeszkolenia swoich pracownic w punkcie sprzedaży galeria Vroclawia we Wrocławiu.