Opinia użytkownika: Klient_66M8
Dotycząca firmy: Big Star
Treść opinii: Po raz pierwszy złożyłam zamówienie w tym sklepie internetowym i zapewne ostatni. Po złożeniu i opłaceniu zamówienia dostałam maila potwierdzającego, a następnie kolejnego o zmianie statusu zamówienie - skompletowane, czeka na kuriera. Potem niestety dłuuuga cisza. Po tygodniu skontaktowałam się ze sklepem internetowym przez chat na ich stronie, odpowiedź muałam otrzymać mailem i ….cisza. Następnego dnia zadzwoniłam na infolinię. Konsultantka poinformowała mnie, że musi skontaktować się z magazynem i poprosić o wyjaśnienie. Miała oddzwonić i niestety tak jak dzień wcześnie zero informacji. Dopiero kolejnego dnia po skontaktowaniu sie ze sklepem internetowym drogą mailową otrzymałam odpowiedź. Niestety niezadowalającą dla klienta. Zamówienie zostało anulowane, podobno był błąd na stronie co do ilości dostępnych artykułów, co dziwne skoro po dobie od zamówienia dostałam potwierdzenie, że jest kompletne! Na dodatek przez ponad tydzień nie miałam żadnej informacji, ani zwrotu pieniędzy za anulowane zamówienie ! Dopiero po trzech próbach kontaktu sklep internetowy zareagował. Tak fatalnej obsługi klienta jeszcze nie spotkałam. Odradzam korzystanie z ich usług !