Opinia użytkownika: Klient_HKRm
Dotycząca firmy: Media Expert
Treść opinii: Nie kupujcie niczego w sklepie Media Expert, bo to są tylko same problemy. Zakupiłem u nich telewizor 65" w grudniu zeszłego roku, który po pół roku się zepsuł, sprawa została zgłoszona do sklepu z tytułu rękojmi, przez dwa miesiące zadzwonił tylko raz serwisant żeby się zorientować co się dzieje i nic więcej, sprawa trafiła do Rzecznika Praw Konsumentów, po wielu bojach i nerwach, została podjęta decyzja o zwrocie pieniędzy w ciągu 14 dni, uszkodzony telewizor został dostarczony do sklepu a pieniędzy nie ma do tej pory gdzie termin który sami sobie wyznaczyli minął już tydzień temu. Jeżeli chodzi o obsługę, kontakt tylko z infolinią, z osobami decyzyjnymi zero kontaktu na wiadomości pozostawione na infolinii i ustawionych jako priorytet zero odpowiedzi, na maile zero odpowiedzi, na pisma zero odpowiedzi, a jak już odpowie coś Pani która zajmuje się sprawą to nie ma tam nic merytorycznego dotyczącego sprawy albo kolejne obietnice bez pokrycia, odnoszę wrażenie jak by Panie odpowiadające nie ukończyły podstawówki, zero jakiejkolwiek rozmowy i informacji. Reasumując sprawa zgłoszona 05.07.2021 a teraz mamy 17.09.2021 i nie mam ani telewizora ani pieniędzy, w przyszła środę sprawa trafia do sądu. Informacja do osoby odpowiadającej, nie mam ani Messengera ani Facebooka, a kontaktów z Wami było już kilkadziesiąt. Przestrzegam wszystkich przed zakupami w Media Expert, omijajcie te sklepy zarówno stacjonarne jak internetowy szerokim łukiem, lepiej zapłacić troszkę więcej i mieć spokojną głowę o reklamacje w razie konieczności. (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)