Opinia użytkownika: Klient_uGJi
Dotycząca firmy: CCC
Treść opinii: Wczoraj 15.09.2021 przed pilnym wyjazdem musiałem kupić adidasy. Przyszedłem, wybrałem, poszedłem do kasy. I wtedy zaczęły się problemy. Dałem 150 zł (towar za 118) i okazuje się, że nie ma reszty. Mówią idź się rozmienić. Zapytałem administratora, nie ma w pracy. 10 minut szukania drobnych w kasie, nikt nigdzie nie poszedł i TD. Skończyło się dopiero, gdy powiedziałem 18, że mogę wypłacić z karty, a resztę gotówką. Takiej postawy nie widziałem nigdzie indziej. Według sprzedawcy przez cały tydzień były problemy z drobnymi. Dodałem komentarz, że jeśli jest 1 dzień problemy to trzeba myśleć i wymień na następny dzień. Administratora tak i nie było, albo sprzedawca nie chciała zawołać jego.