Opinia użytkownika: Klient_09A1
Dotycząca firmy: Komputronik
Treść opinii: W sklepie internetowym zdecydowałem się na zakup monitora. Cały proces nie przebiegł bezproblemowo, jednak obsługa klienta wykazała się klasą i sprawiła, że z zakupów byłem bardzo zadowolony. Pół gwiazdki od oceny odjąłem ze względu na wydłużony czas realizacji zamówienia - dostawa na magazyn główny wydłużyła się o kilka dni, jednak na bieżąco byłem informowany o całym procesie. Pracownicy bardzo szybko i konkretnie odpisywali na wiadomości mailowe. Po odbiorze sprzętu miała miejsce niemiła sytuacja - okazało się, że matryca jest uszkodzona mechanicznie. Pracownik infolinii udzielił mi wszystkich informacji jak poruszyć proces dalej, po wysłaniu zdjęć na maila uzyskałem możliwość zamówienia kuriera na koszt firmy. Po otrzymaniu przez sklep zwrotu moja reklamacja została błyskawicznie rozpatrzona jako pozytwna. Zależało mi jednak na sprzęcie, a jego cena w tym czasie wzrosła o jakieś 20%, jednak po prośbie z mojej strony otrzymałem nowy sprzęt bez ponoszenia dodatkowych kosztów. Obsługa była bardzo miła i pomocna na każdym kroku tego procesu.