Opinia użytkownika: Klient_SjZ7
Dotycząca firmy: SWISS
Treść opinii: Nie polecam!!! Smartwatch firmy Garret kupiony dla dziecka 7.09.2021 sklepie SWISS za 459 zł od początku miał problemy z zasięgiem. Początkowo myślałam, że syn często używa i bateria się rozładowuje szybko. Jednak kiedy odbierałam syna ze szkoły zegarek był naładowany. Ustawilam się w odległości ok 30 metrów od niego i dzwoniłam ale niestety cały czas włączała się poczta. Jeżeli chodzi o lokalizację dramat, wywołuje lokalizację przez aplikację pokazuje mi miejsce z przed 2 dni!!! Caly czas pojawią się informacja anomalia sieci itp. Czuję się oszukana, najbardziej szkoda mi syna który przeznaczył swoje pieniądze na ten zegarek. Uważam że sprzedano nam używany zegarek ponieważ nie był zabezpieczony przy zakupie brak folii na szybce, brak zabezpieczeń pasków. Odradzam zakupu w tej firmie.