Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_CIhY

Dotycząca firmy: Hebe

Treść opinii: Wiele razy robiłam zakupy przez aplikację.Nigdy wcześniej nie było żadnych problemów. Jednak moje ostatnie zakupy w sklepie internetowym Hebe to porażka. Zamówienie złożyłam pod koniec lipca i 02.08 dostałam mailem inf że paczka została wysłana do wskazanego przeze mnie paczkomatu. Jednak przez 1,5 miesiąca zamówienie do mnie nie przyszło, nie miałam też powiadomień z I postu że cokolwiek z Hebe zostało do mnie wysłane. Już w sierpniu kilka raz dzwoniłam do biura obsługi ale zlekceważyli moje zgłoszenie. Wczoraj (14.09) dostałam maila z pytaniem czy paczka dotarła bo według ich ustaleń została doręczona :) Nie chą mi zwrócić pieniędzy i zamówionych produktów też nie mam. Odradzam zdecydowanie zakupy w tej drogerii