Opinia użytkownika: Klient_A9UO
Dotycząca firmy: Księgarnia na Matecznym
Treść opinii: Po przeczytaniu opinii o tej księgarni, wiem, nie trafiłam na fatalny dzień pani ekspedientki. Niewłaściwe zachowanie w stosunku do klientów zdarza się często. W księgarni zamówiłam ćwiczenia do geografii. Wyjątkowo, zawsze korzystam z innej księgarni, ale podobno miały tam być dostępne. Niestety, skończyły się. Pani ekspedientka powiedziała, że zamówi i będą na następny dzień (wtorek). Zapytałam, czy informują, (dzwonią), ze dotarła zamówiona pozycja.. Dowiedziałam się, że nie informują,, bo ćwiczenia będą we wtorek (późno). Więc powiedziałam, że przyjdę w środę. I przyszłam. Dawno nie spotkałam się z taką obsługą, Pani ekspedientka chyba jest tam za karę. Ćwiczeń nie ma, nie dotarł dostawca. Nie usłyszałam nawet "przepraszam". Bo przecież to nie ich sprawa. zaczęła się rozmowa na temat informowania, w tej dobie wystarczy sms. usłyszałam, że nie zostawiłam numeru telefonu. Owszem, bo nikt ode mnie go nie chciał. Nie rozwodząc się zbytnio, bo długich opinii nikt nie czyta, obsługująca mnie pani chyba jest przekonana, że to nie ona jest dla klienta, ale odwrotnie. Zadziwia mnie brak kultury, opryskliwość, lekceważenie, brak kompetencji. Nie rozumiem, dlaczego ktoś (szef) pozwala komuś tak niesympatycznemu obsługiwać. PROPONUJE OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM KSIĘGARNIĘ.