Opinia użytkownika: Klient_TbH7
Dotycząca firmy: InPost
Treść opinii: Przelało się. W wakacje została zgubiona przesyłka - zwrot. Gdybym nie sprawdziła, to żadnej informacji o zaistniałej sytuacji zapewne bym nie otrzymała. Koszt spory, właściwie podwojony, bo zwrot nie doszedł do Sprzedającego, musiałam ponownie zakupić, w sumie to ok. 250 złotych. Reklamację, po mojej interwencji przyjęto, otrzymałam informację, że mam 4 dni na dosłanie dokumentów potwierdzających zakup i płatność. Okres wakacji i braku możliwości dopełnienia tych formalności - przepadło! Drugie podejście, wysyłam dokumenty z dostarczeniem przez kuriera i co się dzieje? Przesyłka 36 godzin nie została odebrana, "0" informacji, po interwencji Pani mnie informuje, że jest adnotacja u niej w systemie, że kurier po 19 godzinach od nadania, chciał odebrać przesyłkę, ale nie mógł, więc krótko "awaria". Przez kolejne 17 godzin nic się nie dzieje, żadnej informacji do mnie i żadnego ruchu INPOSTU, aby przesyłkę dostarczyć w zadeklarowanym terminie. Dokumenty do firmy... wiadomo jak będzie to odebrane przez Kontrahenta. NIE POLECAM JAKO SPRAWDZONĄ FIRMĘ PRZESYŁKOWĄ. Rozrastają się i zaczyna się dziać to samo co zawsze - brak refleksji i olewanie.