Opinia użytkownika: Klient_Jlb5
Dotycząca firmy: KFC
Treść opinii: W dniu dzisiejszym 14.09.2021 o godzinie 9:30 złożyłam zamówienie poprzez aplikację KFC. Godzina dostawy w wyborze opcjonalnym została wybrana na 11:00. O godzinie 11:45 kiedy nadal nie było zamówienia dostarczonego ani tym bardziej kontaktu, zadzwoniłam pod infolinię celem uzyskania jakichkolwiek informacji odnośnie zamówienia. Najpierw nie dało się kompletnie połączyć czekając na rozmowę z konsultantem bardzo długi czas, a gdy już doszło do skutku na żadną pomoc nie mogłam liczyć. Pani konsultant powiedziała, że kierownik restauracji pilnie się ze mną skontaktuje aby wyjaśnić problem. Cóż, zamówienie składane o godzinie 9:30, natomiast w chwili obecnej mamy godzinę 21:00 i nadal brak kontaktu nazwanego jako "pilny" przez konsultantkę ze strony kierownika restauracji. Pragnę dopisać, iż zamówienie na godzinę 11:00 nie było przypadkiem, jest to jedyny czas w ciągu dnia pracy kiedy pracownicy mogą spożyć posiłek. Nie jeden raz zamawialiśmy posiłki z państwa restauracji, zostawiając sporo pieniędzy w Waszej restauracji. Niestety, pracownicy dzięki niekompetencji Państwa firmy oraz Państwa pracowników byli głodki i źli. Oczywiście rozumiem, że tak "błachy" problem jak brak dostarczenia zamówienia, brak kontaktu, niespełniona obietnica kontaktu z kierownikiem oraz niedotrzymanie warunków zamówienia poprzez aplikację spłynie w eter, gdyż jestem tylko zwykłym "szarakiem", natomiast niechęć, złość oraz szereg innych mało pochlebnych cech wobec Państwa firmy pozostanie. Tym samym z powodu zupełnego zbagatelizowania takiego problemu z pewnością zakończymy składanie zamówień u Państwa, firmowo oraz prywatnie. Po prostu, gdy człowiek jest zupełnie pominięty mimo, że chciał wyjaśnić problem jest to krzywdzące.