Opinia użytkownika: Klient_x5GR
Dotycząca firmy: P. H. U. Mart-Hurt Nowoczesne Łazienki
Treść opinii: Dzień dobry, chciałabym opisać sytuacje po której się totalnie rozczarowałam poziomem obsługi jednego z Państwa salonów. Wczoraj przyjechałam do salonu 214, celem zakupu lustra, uprzejmie zapytałam Panią z obsługi czy mogłabym dostać zniżkę na lustro z ekspozycji i poprosiłam żeby na jutro było już przygotowane do odbioru. Zaproponowałam tez pozostawienie zaliczki na to lustro. Pani powiedziała ze dowie się i poprosiła żebym zadzwoniła wieczorem. Dodam, że obiecała przygotować lustro bo jak to określiła ze jesteśmy dorosłymi ludźmi i nie muszę dawać zaliczki. Ok, zadzwoniłam po 17:00 celem uzyskania informacji. Pani powiedziała ze za chwile oddzwoni. Nie otrzymałam telefonu. Dzisiaj od 10:00 próbowałam się skontaktować z salonem, po 10 nieskutecznych próbach kontaktu, o 10:30 szanowna Pani odebrała i powiedziała ze dopiero przyszła i nie może rozmawiać i się rozliczyła bo ponoć obsługiwała klientów. Dodam ze w czerwcu dokonałam zakupu na dość sporą sumę w jednym z Państwa salonów. Byłam bardzo zadowolona z usługi. Mogę przedstawić fakturę właścicielowi. Teraz zostałam potraktowana w sposób nieuprzejmy i nieprofesjonalny.