Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_OWVU

Dotycząca firmy: Vectra

Treść opinii: Zacznę swoją opinię od obsługi klienta. Kontakt na wysokim poziomie, pełen profesjonalizm, wsparcie oraz zrozumienie klienta. Została mi naliczona (prawidłowo) opłata za niezwrócone urządzenie po rozwiązaniu umowy. Napisałem reklamację, opisując sytuację, która to spowodowała. Otrzymałem odpowiedź pisemną i w BOK on-line. Uiściłem wskazaną kwotę, która ostatecznie została mi zwrócona - reklamacja uznana. Widać, że pracują tam LUDZIE a nie BOTY. Bardzo dziękuję za miły kontakt. Wcześniej miałem też przyjemność kontaktu z BOK ws. oferty i wówczas zaproponowano mi świetny produkt, który był najtańszy na rynku. Jeśli chodzi o serwis na miejscu - reklamowałem jakość sygnału, bardzo szybko pojawili się technicy i usunęli usterkę. Niestety, z powodów logistycznych musiałem przerwać umowę - wyprowadzka do miejsca, gdzie nie ma świadczonej usługi. Szczerze mogę polecić firmę VECTRA S.A