Opinia użytkownika: Klient_WU3n
Dotycząca firmy: Alior Bank
Treść opinii: Wizyta w placówce odbyła się 25-8-2021. Po wejściu do placówki zauważyłam dużą kolejkę, od wejścia przywitał mnie koordynator kierując do mnie pytanie: "Przepraszam, jak możemy pomóc?" Poinformowałam o celu mojej wizyty, poproszono mnie aby poczekała w kolejce. W palcówce było czysto, była wydzielona strefa oczekiwania klientów, co znacznie ułatwiało dyskrecje prowadzonych rozmów. Każdy z pracowników posiadał identyfikator, oraz ubrany był schludnie zapewne zgodnie z dres kodem banku (na co wskazuje identyczny ubiór wszystkich osób przebywających w placówce). Na sali oczekiwania była włączona klimatyzacja, co w ciepły letni dzień było przyjemnie odczuwalne. Podłoga pokryta wykładziną była czysta. Zostałam poproszona do odzielnego pokoju obsługi, ponieważ nie wykonywałam transkacji kasowych. Pracownik zaprosił mnie do pokoju, wstał na powitanie, po czym przedstawił się z imienia i nazwiska oraz użył zwrotu "W czym mogę pomoc?" Sprawnie rozwiązał mój problem, poinformował mnie z jakiego powodu wyniknął posiadał dużą wiedzę w zakresie obsługi oraz technicznego funkcjonowania systemu. Nie padła natomiast żadna oferta sprzedażowa. Mimo, że posiadałam odpowiednią kwotę środków na koncie ROR, nie zaproponowano mi nawet standordowej lokaty. Pracownik jedynie poinformował mnie, że posiadam rachunek z opłatą i mogę go zmienić co wiąże się ze zmianą nr. rachunku, gdy powiedziała, że to wymaga zbyt dużo działań z mojej strony stwierdził jedynie "rozumiem". Na koniec rozmowy padło pytanie: "Czy mogę jeszcze w czymś pomoc", Pracownik również podziękował za wizytę i zaprosił ponownie. W placówce czułam się dobrze, od wejścia byłam zauważona i "zaopiekowana", nie czekałam długo na obsługę ok 7 min, (kolejka była do obsługi kasowej). W pokoju obsługi również czułam się dobrze, pracownik był miły i wyczerpująco odpowiadał na wszystkie mojej pytania. Ze względu na moje doświadczenie pracy na podobnym stanowisku byłam zaskoczona, że nie padła oferta sprzedażowa i nawet delikatnie próbowałam ją incjować, pracownik jednak dalej nie pociągnął tematu. Zaznaczyła jedynie 4 gwiazdki ponieważ dla mnie nieodzownym elementem pracy pracownika badnku jest przedstawienie klientowi oferty sprzedażowej.