Opinia użytkownika: Klient_tcWc
Dotycząca firmy: Yes
Treść opinii: Wymieniamy pierścionek zaręczynowy na inny rozmiar. Zostaliśmy poinformowani że proces wymiany potrwa do 2 tygodni. Wiedząc że za 3 tygodnie wyjeżdżamy w podróż po europie i wracamy w Grudniu, podjechaliśmy do salonu w Krakowie oddać go na wymianę. Mija trzeci tydzień, pierścionka brak. Brak komunikacji ze sklepem. Przyszedł jeden mail tydzień temu że pierścionek jest w trakcie wymiany, od tego czasu cisza. Zadzwoniłem dziś rano oburzony sytuacją, bo dziewczyna nie będzie mogła cieszyć się pierścionkiem do GRUDNIA, jeśli do tego czasu ten święty salon w końcu go wyśle. KARYGODNE zachowanie ze strony firmy. Zostałem przez panią poinformowany że NASTĘPNYM RAZEM przy zamówieniu internetowym można zamówić kuriera i ponoć jest szybciej. Brak informacji na stronie, brak informacji w zamówieniu, brak komunikacji z klientem, niesłowność i tak dalej. Jestem bardzo niezadowolony z obsługi i stanowczo NIE POLECAM, chyba że ktoś lubi czekać na pierścionek ponad 3 tygodnie. Jeśli w ogóle przyjdzie. Znajomy zamawiał w Apart, zrobili mu wymianę w 4 dni.