Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_55iu

Dotycząca firmy: Biedronka

Treść opinii: Dziś robiłam zakupy w sklepie kupiłam cukierki ?galaretkai / w cenie 11.90 za kg poniżej były takie same cukierki w cenie 19.90 jedne i drugie praktycznie nie różniły się niczym. Papierki były tak podobne, przy kasie się rozczarowałam bo na paragonie była cena droższych cukierków. Zwróciłam na to uwagę kasjerowi który zawołał osobę dyspozycyjna która zwróciła mi uwagę ze obok stojące galaretki mają inną cenę, a ja wzięłam te droższe. Powiedziała mi ze towaru się nie wymienia ani nie zwraca, bo jest regulamin. Wskazała kat sklepu ze tylko obsługa o tym wie, jednocześnie pouczyła mnie ze pyta się o cenę przy kasie i wtedy dopiero kupuje. W tym sklepie trzeba było jedną kasę otworzyć po to by sprawdzać cenę zakupywanego towaru. Logiczne jest to ze towar powinien być tak układany, aby ceny były widoczne bez latania do kasy towar w promocji powinien być oznakowany tak żeby nie było wątpliwości ze to jest ten. Odnoszę wrażenie ze zestawianie takich samych towarów razem jest celowe by nie można było go oddać. To jest jawne naciąganie klienta. Reasumując powyższe lepiej opłaca się zatrudnić personel kompetentny i pomocny przy zakupach, a nie osoby które jeśli już chodzą po sklepie maja miny jak obrażone księżniczki, a jak o cos się klient zapyta odpowiadają w zdawkowy sposób nie wiem lub proszę sobie sprawdzić w kasie. To w jaki sposób robi się w tym sklepie zakupy ni jak maja się do reklam gdzie mówi się o profesjalizmie personelu i łatwych zakupów w sieci Biedronka. A mylne ceny lub ich brak spowalniają prace kasjerów, bo mój przypadek nie jest odosobniony i nie jest incydentem.