Opinia użytkownika: Klient_EV0B
Dotycząca firmy: Sephora
Treść opinii: Sprzedawca przywitał mnie i od razu zapytał „W czym mogłabym Panu pomóc?” Odpowiedziałem, że chciałem coś kupić. Sprzedawca zaczął od pytania czy dla siebie czy dla kogoś- odp., że dla kogoś. Wtedy zapytał mnie czy na prezent, czy jakaś szczególna okazja, czy dla kobiety czy dla mężczyzny, jakie zapachy preferuje, czy młoda kobieta czy dojrzała. Sprzedawca podsumował krótko uzyskane informacje. Na początku zaproponował mi coś z nowości, powiedział o marce, nucie zapachowej, preferencjach. Powiedziałem, że ten zapach mógłby być. Następnie zaproponował mi jeszcze dwie marki perfum mówiąc o nutach zapachowych i ich cechach. Nawiązał do tego co mu powiedziałem wcześniej. Zapytał się jak mi się podobają te zapachy. Każdy perfum dał mi do powąchania na pasku testowym. Poinformował o rabacie. Kiedy powiedziałem, że nie jestem zdecydowany, nie wiem czy się będzie podobał zapach sprzedawca próbował na początku przekonać mnie do zakupu a następnie zaproponował dwa zestawy kosmetyków- perfumy + balsam. Kiedy powiedziałem, że nic nie kupię przyjął to ze spokojem i zaprosił ponownie do sklepu.