Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: niezalogowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: LIDL

Treść opinii: Obsługa w tym sklepie jest nie kompetentna, nie szanują klienta.Kupowalam parownice i prosiłam Panią na kasie o sprawdzenie czy wszystkie elementy są ,oczywiście dostałam odmowna odpowiedź kazała aby odejść od kasy i sobie samej sprawdzić bo ona nie jest od tego więc poprosiłam kierowniczkę sklepu o sprawdzenie czy wszystkie części są ponieważ nie było opakowanie oryginalne tylko taśma zaklejone .Oczywiście kierowniczka tego sklepu stwierdziła abym sobie sama sprawdzała bo ona nie jest od tego .Mało tego kasjerka stwierdziła że jestem bezczelna i lekceważąco śmiała się drwiła ze mnie .Sądzę że te Panie nie powinny być na tych stanowiskach .Ja tylko grzecznie je prosiłam a zostałam zlekceważona i wyśmiana. Proszę o odpowiedź .