Opinia użytkownika: niezalogowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Domino's pizza
Treść opinii: Złożyłam zamówienie o 19:53, do godziny 20:50 jej nie otrzymałam, chociaż podczas składania zamówienia wyświetlała się informacja, że dostawa będzie za 20-30 minut. NIKT do mnie nie zadzwonił poinformować, że dostawa się opóźni. W związku z tym skontaktowałam się z Państwem i po rozmowie z Państwa konsultantem o godzinie 20:50 a następnie 20:59 (oddzwonił do mnie po tym jak się rozłączył) anulowałam zamówienie. Sugeruję odsłuchać tę rozmowę w celach edukacyjnych dla Państwa konsultantów jak NIE rozmawiać z klientem. Generalnie konsultant 5 razy pytał się mnie o numer telefonu, rozmawiałam z nim w sumie 15 minut. Po pierwszych kilku zasugerował mi, abym poczekała jeszcze 30 minut, a właśnie dzwoniłam, żeby powiedzieć, że już nie chcę czekać kolejnych 30 minut czyli w sumie 3 razy dłużej niż zostałam poinformowana podczas składania zamówienia. Koniec końców powiedział, że nie dostanę potwierdzenia anulacji, zwrotu pieniędzy, a jak nie dostanę za kilka dni ich na konto to po prostu mam sobie zadzwonić do Was - ŻENADA. Oczekuję natychmiastowego potwierdzenia anulacji zamówienia i zwrotu pieniędzy na moje konto.