Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: niezalogowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: KFC

Treść opinii: Po złożeniu zamówienia w drive, zestaw twister + 15 skrzydełek usłyszeliśmy ze będziemy musieli poczekać około 10 min i mamy stanąć na parkingu. Przyjęliśmy do wiadomości, zapłaciliśmy i zaparkowalismy na wprost okienka. Po upływie 20 min mój partner poszedł zapytać się czy jeszcze długo będziemy czekali. A cały czas podjeżdżały samochody, odbierały zamówienia i odjeżdżały. W odpowiedzi usłyszał ze jeszcze skrzydełka nie zostały przygotowane i musimy poczekać. Upłynęło kolejne 20 minut, cały czas podjeżdżają i odjeżdżają samochodzie, a my ciagle czekamy. Powstaniwilam mieć pójść teraz ja i zapytać się o nasze zamówienie. Pytam się a tu wszyscy na mnie spoglądają jak na kosmitę o co mni chodzi. Pytam się czy ponad 40 minut oczekiwania to już nie przesada, i co słyszę? My nie mamy takiego zamówienia, ale jednej osobie z obsługi, zachciewa się, spojrzeć na wydruk jaki trzymam w ręce, szuka i oznajmia mi ze się zagubili a poza tym w złym miejscu widocznie stoję bo mnie nie widza. Pokazuję wiec w którym miejscu mamy zaparkowane auto a niewzruszony gościu mówi ze on i rak nie widzi. Z łaska przygotowuje zamówienie i nawet nie łaskaw jest przeprosić za zaistniała sytuację. Jedzenie jak później się okazuje jest zimne. OMIJAJCIE ten punkt. Sytuacja powtórzyła się w dniu dzisiejszym , 2 tygodnie po opisywanej ale tym razem nie dyskutowalismy tylko od razu zaczęliśmy wymagać. Ja rozumiem że ludzie mogą mieć dawno gdzieś co robią a ty kliencie nie masz nic do gadania. Moim zdaniem niech zmienia personel w tym punkcie albo niech go zamkną. Ja już ze znajomymi z daleka będę omijać ten punkt.