Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_QHyW

Dotycząca firmy: Żabka

Treść opinii: Dnia 21.08.2021 r. udałam się do sklepu Żabka (ul. Grota-Roweckiego 114A) celem zakupu kilku podstawowych spożywczych produktów. Byłam wówczas jedynym klientem w sklepie - przy kasie stałam 2 minuty zanim jedna z dwóch Pań, które pracowały podeszły do kasy i mnie obsłużyły. Panie widziały, że stoję i czekam na obsługę, ale czułam się dla nich w tym momencie nieistotna. Biorąc pod uwagę, że nie przyjechała w tym czasie żadna obfita dostawa i prace, które wówczas były wykonywane przez pracownice sklepu można było spokojnie przerwać - uważam, że jedna z Pań powinna od razu podejść i mnie obsłużyć. Jak już do tego doszło to Pani była miła, zrobiła wszystko zgodnie z procesem obsługi i zapytała o to, czy posiadam aplikacje Żappki. Jednak mimo wszystko niesmak został.